-
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych


Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.608 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2353-0 |
EAN | 9788320823530 |
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Data wydania:
2020-05-27
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16,1x23,7
Rok wydania:
2019
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Stron:
428
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.