- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce
 
                
              
            Symbol:
              
            
        
      
                          
                          
        
            57.32
        
        
                
        
        
        
      
        
      
            
          | Wysyłka w ciągu | 3 dni | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Mało
                
                 | 
        
| Waga | 0.56 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-208-2469-8 | 
| EAN | 9788320824698 | 
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji.
Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym.
Rozdział trzeci został poświęcony modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Hol-ta i D. Camerona, stanowiącego pierwszą systematyczną próbę podejścia do problematyki symbolizmu marek. Uzupełnia go schemat dostosowawczy VCI (ang. Vision-Culture-Image Alignment Model) autorstwa M.J. Hatch i M. Schultz, będący użyteczną ramą analityczną dla niektórych problemów związanych z marketingiem korporacyjnym.
Czwarty, ostatni rozdział monografii zawiera zaś studia przypadków. „Genealogicznie" analizowane są kampanie m.in. Frugo, Żywca, Allegro, Reserved i Raiffeisena. Strategia kulturowa, narzędzie tworzenia innowacyjnych wyrażeń kulturowych, pomaga natomiast w analizie marek Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Ostatnią część rozdziału stanowi sprawozdanie z aplikacji modelu kulturowego w markach Szumisie i Revolt of Nature.
                  Data wydania: 
                
                
                  
  2021-12-07
                
              
                  Status: 
                
                
                  
  JEST
                
              
                  Wydawca: 
                
                
                  
  PWE
                
              
                  Oprawa: 
                
                
                  
  Miękka
                
              
                  Format: 
                
                
                  
  16,4x23,5
                
              
                  Rok wydania: 
                
                
                  
  2021
                
              
                  Autor: 
                
                
                  
  Tomasz Serwański
                
              
                  Stron: 
                
                
                  
  352
                
              
                  Wydanie: 
                
                
                  
  1
                
              
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.