-
Zrozumieć marketing wyd. 2
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.342 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-9309-7 |
EAN | 9788328393097 |
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Data wydania:
2022-06-09
Status:
Nowość
Wydawca:
One Press
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x20,8
Rok wydania:
2022
Autor:
Artur Jabłoński,Marek Piasek
Stron:
272
Wydanie:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.