• Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

Brak towaru
33.43
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.598 kg
ISBN 978-83-8188-273-6

Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu.

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela

Data wydania:
2021-04-20
Status:
JEST
Wydawca:
Rebis
Oprawa:
Twarda
Format:
15,7x23,3
Rok wydania:
2021
Autor:
David Yoffie,Michael Cusumano
Stron:
304
Wydanie:
1
Seria:
Poradniki i podręczniki biznesowe
Tłumaczenie:
Bożena Jóźwiak
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.