-
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.322 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8085-955-5 |
EAN | 9788380859555 |
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Data wydania:
2020-03-05
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Oprawa:
Miękka
Format:
16x22,8
Rok wydania:
2019
Autor:
Dariusz Tworzydło
Stron:
204
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.