• Zarządzanie międzynarodowe teoria i praktyka

53.22
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.426 kg
ISBN 978-83-208-2103-1

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności.W książce przedstawiono: • istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,• formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,• motywy umiędzynarodowienia działalności firm,• teorie firmy międzynarodowej,• strategie i struktury firm międzynarodowych,• zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)• zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Data wydania:
2014-02-21
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,7
Rok wydania:
2014
Autor:
Krzysztof Obłój
Stron:
260
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.