• Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie

64.78
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.458 kg
ISBN 978-83-289-2257-0

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej

Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.

W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:

Co jest dla mnie i dla innych ważne?

Co jest sednem sprawy?

Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?

Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Data wydania:
2025-05-23
Status:
Nowość
Wydawca:
One Press
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x21
Rok wydania:
2025
Autor:
Praca zbiorowa pod redakcją Joanny Berendt
Stron:
368
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.