-
Zajęcia rewalidacyjne Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej klasy 4 - 6 część 1 Doskonalimy logiczne myślenie rozumowanie spostr
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.14 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0119-3 |
EAN | 9788328901193 |
Zajęcia rewalidacyjne Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 4 - 6 Część 1.
Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową
Kto więcej umie, nie zginie w tłumie!
Każdy człowiek ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia.
Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.
Nauka może być świetną zabawą!
Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę.
Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności.
Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie!
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 4 - 6. Część 1. Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową to zbiór zadań, które uczą analitycznego podejścia do postawionego problemu, doskonalą rozumowanie, logiczne myślenie i koncentrację uwagi.
Treść ćwiczeń jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 4 - 6 i wspomagała spostrzegawczość, percepcję i pamięć wzrokową oraz słuch fonematyczny.
Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.