-
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Waga | 0.7 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-233-5208-2 |
EAN | 9788323352082 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi na opracowane narzędzie pomiaru dojrzałości współpracy z dostawcami w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie - także przedstawiciele świata biznesu. Narzędzie to bowiem wpisuje się w tendencję pomiaru efektów działań ukierunkowanych na zrównoważony rozwój lub CSR, co zwłaszcza w przypadku dużych firm bywa coraz częściej oczekiwane. Z kolei z perspektywy osób zajmujących się nauką książka może być interesująca zarówno dla zainteresowanych CSR, jak i łańcuchami dostaw, relacjami biznesowymi oraz szeroko rozumianą współpracą. To z kolei przekłada się na potencjalnie szeroki krąg jej odbiorców."
dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
„Książka zawiera dużo nowej wiedzy o dostawcach, ich znaczeniu w łańcuchach dostaw, a w szczególności w kontekście społecznej odpowiedzialności. Opracowanie jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą z dostawcami."
dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
Monika Jedynak - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania w Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Obszary zainteresowań naukowych autorki koncentrują się na zagadnieniach związanych ze współpracą międzyorganizacyjną, w tym szczególnie na współpracy z dostawcami, jak również problematyce CSR oraz transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.