-
Winning znaczy zwyciężać
![Winning znaczy zwyciężać Winning znaczy zwyciężać](/images/ck406/146000-147000/Winning-znaczy-zwyciezac_%5B146482%5D_480.jpg)
![Winning znaczy zwyciężać Winning znaczy zwyciężać](/images/ck406/146000-147000/Winning-znaczy-zwyciezac_%5B146482%5D_480.jpg)
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.8 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-88931-71-0 |
EAN | 9788388931710 |
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. Książka"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Data wydania:
2015-01-22
Status:
JEST
Wydawca:
Studio Emka
Oprawa:
Twarda
Format:
15,5x23,5
Rok wydania:
2015
Autor:
Suzy Welch, Jack Welch
Stron:
400
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.