• Tworzenie planu medialnego Kwalifikacja A. 27. 3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne

50,06 zł
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 7,99 zł
Poczta Polska 7,99 zł
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10,99 zł
Kurier Pocztex 11,99 zł
Kurier Pocztex (Pobranie) 14,99 zł
Dostępność Mało
Waga 0.338 kg
ISBN 978-83-02-15717-2

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ


Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Data wydania:
2022-02-25
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,1
Rok wydania:
2016
Autor:
Dorota Błaszczyk,Julita Machowska
Stron:
240
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.