-
Tworzenie planu medialnego Kwalifikacja A. 27. 3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne
50.06
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 0.338 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-02-15717-2 |
EAN | 9788302157172 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Data wydania:
2022-02-25
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,1
Rok wydania:
2016
Autor:
Dorota Błaszczyk,Julita Machowska
Stron:
240
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.