- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3
 
                
              
            Symbol:
              
            
        
      | Wpisz swój e-mail | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Waga | 0.344 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-283-7026-5 | 
| EAN | 9788328370265 | 
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
                  Data wydania: 
                
                
                  
  2020-11-09
                
              
                  Status: 
                
                
                  
  JEST
                
              
                  Wydawca: 
                
                
                  
  One Press
                
              
                  Oprawa: 
                
                
                  
  Miękka ze skrzydełkami
                
              
                  Format: 
                
                
                  
  14x20,8
                
              
                  Rok wydania: 
                
                
                  
  2021
                
              
                  Autor: 
                
                
                  
  Marcin Żukowski
                
              
                  Stron: 
                
                
                  
  280
                
              
                  Wydanie: 
                
                
                  
  3
                
              
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.