-
Turystyka zakupowa w miastach
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.642 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8270-095-4 |
EAN | 9788382700954 |
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
Data wydania:
2022-07-06
Status:
Nowość
Wydawca:
Difin
Oprawa:
Miękka
Format:
16x23
Rok wydania:
2022
Autor:
Beata Paliś
Stron:
426
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.