• Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych

28.08
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.338 kg
ISBN 978-83-948415-0-8

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ


Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
Data wydania:
2019-07-23
Status:
JEST
Wydawca:
JELLINEK Agencja Interaktywna
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x21
Rok wydania:
2017
Autor:
Ryszard Jellinek
Stron:
222
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.