- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Terapia schematów dzieci i młodzieży
 
                
              | Wysyłka w ciągu | 3 dni | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Mało
                
                 | 
        
| Waga | 0.616 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8258-169-0 | 
| EAN | 9788382581690 | 
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Terapia schematów stworzona przez doktora Jeffreya E. Younga to nowatorskie podejście terapeutyczne wywodzące się z tradycyjnego nurtu poznawczo-behawioralnego. Łączy aspekty terapii poznawczo-behawioralnej z innymi modelami terapeutycznymi, między innymi z teorią przywiązania, z koncepcją psychodynamiczną oraz z modelami terapeutycznymi skoncentrowanymi na emocjach. Celem terapii schematów jest pomoc pacjentom w rozpoznaniu ich podstawowych potrzeb emocjonalnych i wskazanie, jak mogą je zaspokoić. Terapia ta znajduje zastosowanie szczególnie w przypadku pacjentów z długotrwałymi, utrwalonymi problemami emocjonalnymi, także z zaburzeniami osobowości. Doktor Christof Loose idzie o krok dalej i prezentuje zastosowanie terapii schematów w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz z ich rodzicami. Podręcznik pod jego redakcją został napisany przez klinicystów dla klinicystów. W sposób niezwykle przystępny prezentuje teoretyczne i praktyczne zasady pracy psychoterapeutycznej z dziećmi na różnych etapach rozwoju (od narodzin do wczesnego okresu dorosłości) oraz z ich opiekunami.
Czytelnik, dzięki przedstawionym przykładom klinicznym, dowie się, jak:
• zaangażować dziecko i rodziców w obserwację i zrozumienie problemu, który pojawił się w rodzinie;
• opisać i zilustrować problem dziecka i systemu w ujęciu terapii schematów i frustracji potrzeb;
• zbudować relację terapeutyczną, w której terapeuta wciela się w rolę troskliwego rodzica, przy jednoczesnym zastosowaniu innych technik terapeutycznych, w tym także silnie oddziałujących na przeżycia i emocje oraz je aktywizujących.