• Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego

Brak towaru
47.92
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.56 kg
ISBN 978-83-8175-361-6

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego".

Data wydania:
2022-06-03
Status:
Nowość
Wydawca:
Poltext
Oprawa:
Twarda z obwolutą
Format:
15,8x24
Rok wydania:
2022
Autor:
Adam Noga
Stron:
240
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.