-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego
Symbol:
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni |
| Cena przesyłki | 7.99 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Waga | 0.56 kg |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8175-361-6 |
| EAN | 9788381753616 |
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego".
Data wydania:
2022-06-03
Status:
Nowość
Wydawca:
Poltext
Oprawa:
Twarda z obwolutą
Format:
15,8x24
Rok wydania:
2022
Autor:
Adam Noga
Stron:
240
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.