-
Strategia organizacji wyd. 3
Symbol:
53.22
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 6 szt. |
Waga | 0.664 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2165-9 |
EAN | 9788320821659 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie.
Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.
Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, a także studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Data wydania:
2014-09-17
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,5
Rok wydania:
2014
Autor:
Krzysztof Obłój
Stron:
416
Wydanie:
3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.