• Reżyseria filmu reklamowego

Brak towaru
52.93
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.983 kg
ISBN 978-83-931211-3-7
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY!
Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych... twórców reklam!
Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy", którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu.Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.
Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: „Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam".
Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!
Data wydania:
2012-10-15
Status:
JEST
Wydawca:
Wojciech Marzec
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2012
Autor:
Katarzyna Dragović, Nono Dragović
Stron:
606
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.