-
Puszka Dobre rozmowy na ważne tematy część 2


Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.41 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788383096766 |
EAN | 9788383096766 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych, socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu.
Publikacja - oparta na formule pracy znanej jako „puszka Pandory" - powstała z myślą o młodych ludziach w wieku 12-20 lat.
W skład zestawu wchodzą:
- zeszyt z instrukcją, wskazówkami dla moderatora grupy oraz komentarzem do każdego z omawianych zagadnień
- 360 pytań dotyczących 12 ważnych tematów, takich jak m.in.: asertywność, odpowiedzialność, presja, lęk, zmiany w życiu
- zestaw startowy z 30 zasadami dobrej dyskusji
- puszka do samodzielnego złożenia, z której uczestnicy zajęć losują pytania.
Na czym polega praca z „Puszką"?
Członkowie grupy kolejno losują pytania, odczytują je na głos, a następnie odpowiadają na nie.
Moderator podtrzymuje dyskusję, dopytując, podając w wątpliwość, zwracając się do pozostałych członków grupy po odpowiedzi.
Zajęcia z wykorzystaniem „Puszki" to nie tylko nauka dyskusji czy trening wypowiadania się na forum grupy, ale także sposób na zintegrowanie uczniów, nauka mentalizacji oraz tolerancji i szacunku wobec innych punktów widzenia.
Magdalena Wegner-Jezierska - doktor nauk humanistycznych, psycholog, wieloletnia wykładowczyni akademicka, autorka poradników dla rodziców i opiekunów.
Zajmuje się terapią psychologiczną dzieci i młodzieży, prowadzi grupy treningu umiejętności społecznych dla osób z trudnościami w budowaniu i utrzymywaniu relacji.
Współpracuje z placówkami oświatowymi, szkoląc kadry pedagogiczne oraz rodziców.
Opracowuje też programy poszerzające kompetencje społeczne uczniów.
Prywatnie żona i mama sześciorga dzieci.