• Pułapka szczęścia. Przestań walczyć, zacznij żyć

44.33
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.438 kg
ISBN 978-83-8258-164-5

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Czy masz czasem wrażenie, że kurczowo trzymasz się przekonań, które tylko cię ograniczają i blokują? I że im bardziej szukasz szczęścia, tym większe jest twoje cierpienie? Jeżeli tak, to być może wpadłeś w pułapkę szczęścia.

Spójrzmy prawdzie w oczy: życie jest trudne i pełne wyzwań. Dążenie do tego, by stale odczuwać szczęście, jest skazane na porażkę. Staranie się, by unikać rozczarowania, bólu, stresu i cierpienia, to pułapka, w którą sami się łapiemy. Naturalne jest doświadczanie całego spektrum uczuć - zarówno tych przyjemnych, jak i bolesnych.

Ta książka zawiera proste i skuteczne strategie redukowania wpływu bolesnych myśli, emocji, doznań i wspomnień. Nauczysz się odbierać im siłę, aby dłużej cię nie hamowały ani nie przygnębiały, a także pozwalać, by pojawiały się i znikały, lecz nie porywały cię ze sobą. Dowiesz się też, jak budować bogate, wartościowe i spełnione życie niezależnie od doświadczeń z przeszłości i wyzwań teraźniejszości.

Z tą wspierającą książką poznasz strategie, które pomogą ci:

·skutecznie radzić sobie ze stresem i zamartwianiem się,

·wyzwolić się spod wpływu bolesnych myśli i emocji,

·przezwyciężyć zwątpienie i nabrać pewności siebie,

·budować lepsze relacje,

·wieść życie dające spełnienie.

Niezależnie od tego, czy brak ci pewności siebie, zmagasz się z chorobą albo ze stratą, wykonujesz stresującą pracę, czy też cierpisz na stany lękowe lub depresję, ta książka pokaże ci, jak budować prawdziwe szczęście od środka.

Data wydania:
2024-09-11
Status:
Nowość
Wydawca:
GWP
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
15,7x23,5
Rok wydania:
2024
Autor:
Russ Harris
Stron:
280
Wydanie:
2
Tłumaczenie:
Anna Sawicka-Chrapkowicz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.