-
Koszyk jest pusty
-
x

-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Psychologia osobowości psychologia kluczowe koncepcje Tom 4 wyd. 2


Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Waga | 0.5 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-01-19556-4 |
EAN | 9788301195564 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii", wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu.
W tomie IV, Psychologia osobowości, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
Jakie czynniki kształtują osobowość?
Jakimi „teoriami" posługują się ludzie, by zrozumieć siebie i innych?
Jaka jest natura zaburzeń psychicznych?
Jakie są konsekwencje etykietowania ludzi?
Czym jest psychoterapia?
Autorzy opisują najważniejsze teorie osobowości. Przedstawiają także ewolucję poglądów na źródła i terapię zaburzeń psychicznych. Odwołując się do klasyfikacji DSM-5, przybliżają wiedzę na temat podstawowych kategorii zaburzeń psychicznych oraz opisują dostępne nauce metody ich leczenia.
Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, analizować takie zagadnienia, jak dylemat osoba-sytuacja, etyczne aspekty badania przeprowadzonego przez Rosenhana w szpitalach psychiatrycznych czy praktyka psychologiczna oparta na dowodach naukowych.
Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta" naprawdę działa?