-
Psychologia konsumenta
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.74 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-01-19486-4 |
EAN | 9788301194864 |
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Data wydania:
2021-02-11
Status:
JEST
Wydawca:
PWN
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2021
Autor:
Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison
Stron:
458
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.