• Psychologia konsumenta

Brak towaru
67.15
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.74 kg
ISBN 978-83-01-19486-4

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:

- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),

- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,

- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Data wydania:
2021-02-11
Status:
JEST
Wydawca:
PWN
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2021
Autor:
Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison
Stron:
458
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.