-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A. 27. 4. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy szkoły ponadgim
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni |
| Cena przesyłki | 7.99 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Waga | 0.35 kg |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788302157189 |
| EAN | 9788302157189 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Data wydania:
2022-04-11
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
16,9x24,1
Rok wydania:
2016
Autor:
Dorota Zadrożna,Alina Kargiel,Robert Piłka
Stron:
272
Wydanie:
I
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.