• Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

28.70
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.248 kg
ISBN 978-83-62418-81-7

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Data wydania:
2018-01-01
Status:
JEST
Wydawca:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x20,5
Rok wydania:
2018
Autor:
Łukasz Biskupski
Stron:
221
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.