-
Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
28.70
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Średnia dostępność 21 szt. |
Waga | 0.248 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-62418-81-7 |
EAN | 9788362418817 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Data wydania:
2018-01-01
Status:
JEST
Wydawca:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x20,5
Rok wydania:
2018
Autor:
Łukasz Biskupski
Stron:
221
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.