-
Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A. 27. 2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy szkoły ponadgim
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.334 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-02-15716-5 |
EAN | 9788302157165 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy.
Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej.
Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Data wydania:
2022-04-11
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Rok wydania:
2020
Autor:
Dorota Zadrożna,Alina Kargiel,Robert Piłka
Stron:
216
Wydanie:
3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.