• Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A. 27. 2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy szkoły ponadgim

Brak towaru
43.32
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.334 kg
ISBN 978-83-02-15716-5

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy.
Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej.
Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Data wydania:
2022-04-11
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Rok wydania:
2020
Autor:
Dorota Zadrożna,Alina Kargiel,Robert Piłka
Stron:
216
Wydanie:
3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.