• Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2021

Brak towaru
72.98
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.552 kg
ISBN 978-83-950540-1-3

Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymogi naukowe. Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej zarówno teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji oraz szeroko rozumianych relacji międzyludzkich. Bogata literatura przedmiotu, adekwatne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo atrakcyjną i godną uwagi, a co za tym idzie, także rekomendacji. Daje się odczuć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, akcentując w sposób szczególny znaczenie praktycznego wymiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe oraz sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".
prof. nadzw. dr hab. Mieczysław Dudek
Data wydania:
2022-04-05
Status:
Nowość
Wydawca:
KNOWLEDGE INNOVATION CENTER SP. Z O.O.
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x24
Rok wydania:
2021
Autor:
Mirosław K. Szpakowski,Iwona Szpakowska
Stron:
336
Wydanie:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.