• Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach

59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.566 kg
ISBN 978-83-67723-33-6

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii - w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod - dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły" badawcze.

Data wydania:
2025-09-10
Status:
Nowość
Wydawca:
SBP Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
Oprawa:
Twarda
Format:
17x24,5
Rok wydania:
2025
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Stron:
246
Wydanie:
1
Seria:
Poza Seriami
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.