-
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Symbol:
48.38
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Waga | 0.36 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-8091-2 |
EAN | 9788328380912 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?
Data wydania:
2021-10-06
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Oprawa:
Miękka
Format:
14x20,8
Rok wydania:
2021
Autor:
Mirosław Skwarek
Stron:
296
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.