• Pedagogiczna kategoria błędu Teoretyczne konteksty - praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej

26.67
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.274 kg
ISBN 978-83-8095-876-0

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Publikacja ta jest cenna przede wszystkim ze względu na wielowątkowe pole zainteresowań Autorki, a także z powodu obszernej reprezentacji jej wiedzy. Ważne jest również to, by wątki przewijające się w prezentowanej pracy ciągle przebijały się do elementarnej, nawet podstawowej świadomości teoretycznej i praktycznej oraz były obecne w myśleniu akademickim i nie tylko. Znaczenie ma perspektywa poznania współczesnego świata z punktu widzenia tych, którzy czują materię, posiedli bowiem umiejętność oswajania nieustannych i coraz szybciej następujących zmian w globalizującym się społeczeństwie. W tę perspektywę wpisuje się ważny problem uczenia się na błędach jako naturalnej strategii wykorzystywanej w codziennych sytuacjach, przy czym Autorka pracy ujmuje błąd uczniowski jako punkt wyjścia organizowanego działania pedagogicznego, które wychodząc właśnie od niego, umożliwia dzieciom zbudowanie nowego sposobu rozumienia zjawisk, problemów oraz konstruowania strategii myślowych i działaniowych.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Ogrodzkiej-Mazur

Data wydania:
2021-02-02
Status:
JEST
Wydawca:
Impuls
Oprawa:
Miękka
Format:
16x23,5
Autor:
Iwona Kopaczyńska
Stron:
168
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.