• Odzyskać czas. Jak zrobić porządki w kalendarzu, pracy, głowie i wreszcie mieć czas na życie

Brak towaru
33.49
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.292 kg
ISBN 978-83-8032-538-8

To Ty masz kontrolowaćswój czas, a nie on ciebie.

Dobre rady sąnaprawdędobre, gdy sąsprawdzone na własnej skórze. Bożena Kowalkowska od lat uczy freelancerów, etatowców i pracujących rodziców, jak dobrze planować, żeby miećwięcej czasu dla siebie, swoich bliskich i na swoje pasje. Temat zna od podszewki, bo jako koordynatorka różnych projektów i mama dwójki dzieci nieraz mierzyła sięz kryzysem czasowym i musiała opanowaćtemat organizacji życia zawodowego i domowego.

Książka, którątrzymasz w ręku nie jest klasycznym poradnikiem. To bardzo osobista, ale teżpraktyczna opowieśćo głębokiej zmianie, która pozwoliła młodej kobiecie odzyskaćnie tylko czas, ale teżsprawczośći kontrolęnad własnym życiem.

Dzięki tej książce nauczysz sięjak ustalaćpriorytety i cele, jak stworzyćkoszyk zadańi odchudzićlistęobowiązków oraz jak zmienićzłe nawyki w dobre. Jużnigdy nie ogarnie Cięchaos i związany z tym stres. Raz na zawsze ustalisz swój zawodowy, osobisty i rodzinny kalendarz, poznasz podstawowe zasady organizacji czasu, a na czele tej listy znajdziesz tęnajważniejszą- przyjemność. Bo żeby byćszczęśliwym człowiekiem i móc doświadczaćradości, trzeba miećna to czas. Uwierz w moc praktycznych działańi prostych rozwiązań. Poznaj metodęmałych kroków, drobnych impulsów lub inspiracji, które mogądaćpoczątek całej lawinie fundamentalnych zmian.

Jeśli dzięki przeczytaniu tej książki znajdziesz w sobie chęćdo wprowadzenia choćby jednej małej zmiany, to znaczy, że jużodniosłeśsukces.

Data wydania:
2020-09-16
Status:
JEST
Wydawca:
WIELKA LITERA
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,2x20,8
Rok wydania:
2020
Autor:
Bożena Kowalkowska
Stron:
216
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.