• Obsługa konsumenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne

Brak towaru
37.51
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.418 kg
ISBN 9788302147340

Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Data wydania:
2022-03-02
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
20x29
Rok wydania:
2019
Autor:
Joanna Duda,Sebastian Krzywda
Stron:
192
Wydanie:
4
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.