-
O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych?. Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy i budowania wypowiedzi
![O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych?. Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy i budowania wypowiedzi O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych?. Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy i budowania wypowiedzi](/images/ck406/129000-130000/O-czym-myslimy-w-roznych-sytuacjach-spolecznych-Cwiczenia-uczace-przyjmowania-perspektywy-i-budowania-wypowiedzi_%5B129336%5D_480.jpg)
![O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych?. Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy i budowania wypowiedzi O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych?. Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy i budowania wypowiedzi](/images/ck406/129000-130000/O-czym-myslimy-w-roznych-sytuacjach-spolecznych-Cwiczenia-uczace-przyjmowania-perspektywy-i-budowania-wypowiedzi_%5B129336%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Waga | 0.312 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8080-293-3 |
EAN | 9788380802933 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych to publikacja edukacyjna i terapeutyczna adresowana do dzieci, które mają trudność z przyjmowaniem perspektywy innych osób i budowaniem wypowiedzi. Pomaga ona zrozumieć, że w zależności od sytuacji społecznej, w której się znajdujemy, nasze myśli się zmieniają.
W publikacji przedstawiono 45 ilustracji. Na stronach parzystych znajdują się ilustracje dla dziecka. Na stronach nieparzystych umieszczono mały obrazek dla dorosłego (terapeuty, nauczyciela, rodzica), a także zestaw pytań, które pomogą dorosłemu porozmawiać z dzieckiem o analizowanej sytuacji, w której znajduje się bohater rysunku.
Zadania pomagają dziecku przyjąć perspektywę innej osoby, wczuć się w jej emocje, plany, potrzeby. Zachęcają także do dogłębnego przyjrzenia się wydarzeniom, których uczestnikiem jest bohater ilustracji. Analiza poszczególnych motywów w odniesieniu do różnych sytuacji społecznych pozwoli dziecku zrozumieć, jak złożone mogą być doświadczenia tej samej osoby.