-
Metoda wczesnego startu dla dziecka z autyzmem (ESDM)
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 0.638 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-233-3783-6 |
EAN | 9788323337836 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Najnowsze badania dowodzą, jak ważna jest pomoc rodziców w przypadku terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD). Niniejszy podręcznik, stworzony na podstawie przełomowego programu wczesnej interwencji, dostarcza praktycznych strategii, z których możesz korzystać każdego dnia. Niemal wszystkie małe dzieci - również te z ASD - mają niezwykłą zdolność uczenia się. Dr Sally Rogers, Geraldine Dawson i Laurie Vismara podpowiadają, jak wykorzystać codzienne czynności, na przykład jedzenie śniadania czy kąpiel, do kształcenia podstawowych umiejętności rozwojowych. Ucząc się zabawy, komunikowania się i koncentracji, dzieci mają przy okazji wiele radości i frajdy, rodzice zaś mogą z satysfakcją obserwować czynione przez nie postępy. Zadbaj o dobry wczesny start - dostarcz swojemu dziecku narzędzi potrzebnych do poznawania świata i cieszenia się nim.
Dr Sally J. Rogers wykłada psychiatrię w MIND Institute przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Davis. Jest badaczką autyzmu znaną przede wszystkim ze swej pionierskiej pracy poświęconej wczesnej pomocy dla dzieci przedszkolnych; zajmuje się także zagadnieniami deficytów w zakresie naśladownictwa, interwencji rodzinnych i autyzmu dziecięcego. Wraz z Geraldine Dawson i koleżankami opracowała ESDM.
Dr Geraldine Dawson jest zastępcą dyrektora ds. naukowych w organizacji Autism Speaks, a ponadto wykładowcą psychiatrii na Uniwersytecie Północnej Karoliny w Chapel Hill. Była dyrektorem i założycielem renomowanego Ośrodka Autyzmu przy Uniwersytecie Waszyngtońskim (University of Washington Autism Center). Jest znanym na świecie specjalistą w dziedzinie autyzmu; zajmuje się przede wszystkim jego wczesną diagnostyką i interwencją, neuroobrazowaniem i badaniami genetycznymi. Dr Dawson z wielkim zaangażowaniem wspiera rodziny dzieci dotkniętych autyzmem.
Dr Laurie A. Vismara, dyplomowana badaczka zachowań, specjalizuje się w badaniach klinicznych. Pracuje w MIND Institute przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Davis. W swojej pracy badawczej skupia się głównie na rozwijaniu innowacyjnych metod nauczania terapeutów i rodziców technik wczesnej interwencji.