-
Media dwudziestolecia
![Media dwudziestolecia Media dwudziestolecia](/images/ck406/152000-153000/Media-dwudziestolecia_%5B152605%5D_480.jpg)
![Media dwudziestolecia Media dwudziestolecia](/images/ck406/152000-153000/Media-dwudziestolecia_%5B152605%5D_480.jpg)
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.658 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7982-404-5 |
EAN | 9788379824045 |
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe - media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku" pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji - mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Data wydania:
2022-02-14
Status:
Nowość
Wydawca:
Narodowe centrum kultury
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Rok wydania:
2022
Autor:
Małgorzata Bogunia-Borowska,Joanna Rzońca
Stron:
256
Wydanie:
1
Seria:
20 lat XX wieku
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.