• Media dwudziestolecia

Brak towaru
34.44
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.658 kg
ISBN 978-83-7982-404-5

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe - media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku" pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji - mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Data wydania:
2022-02-14
Status:
Nowość
Wydawca:
Narodowe centrum kultury
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Rok wydania:
2022
Autor:
Małgorzata Bogunia-Borowska,Joanna Rzońca
Stron:
256
Wydanie:
1
Seria:
20 lat XX wieku
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.