- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
 
                
              
            Symbol:
              
            
        
      | Wpisz swój e-mail | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Waga | 0.716 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-67138-29-1 | 
| EAN | 9788367138291 | 
Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Autorów z kręgu raczej digital emigrants, jest próbą zrozumienia, jak rewolucja cyfrowa zmieniła media, oraz czy - a jeżeli tak, to w jakim stopniu - mogą mieć wpływ na kształtowanie postaw i nawyków podejmowania aktywności fizycznej w tej grupie wiekowej konsumentów treści medialnych. Znaleźć coś to jedno, a drugie, to ustalić jaki to ma wpływ na postawy i zachowania odbiorców. Panuje bowiem dość powszechne przekonanie, że media, a w szczególności internet, są głównym konkurentem tego typu spędzania wolnego czasu. Skoro tak, to dodatkowo należy rozważyć, czy takie przekazy można zaprząc do misji zachęcania młodzieży do podejmowania aktywności fizycznej.
Fragment wstępu
Obszar badań wybrany przez Autorów - związki mediów z aktywnością fizyczną studentów i ich zainteresowaniem sportem, w warunkach dynamicznie zmieniających się form i platform konsumpcji treści - jest szczególnie istotny i aktualny w kontekście panującej obecnie epidemii SARS-CoV-19, której znaczenie w rozwoju sportu akademickiego w przestrzeni medialnej zostało w niniejszej publikacji uwzględnione i poddane pogłębionej analizie.
(...) Książkę tę z przekonaniem można polecić nie tylko medioznawcom, badaczom sportu oraz naukowcom reprezentującym inne nauki społeczne, ale także wszystkim osobom zainteresowanym sportem akademickim, jego miejscem we współczesnych mediach oraz znaczeniem nowych mediów i rewolucji technologicznej w kształtowaniu postaw prosportowych wśród studentów.
Z recenzji wydawniczej prof. UAM dr. hab. Szymona Ossowskiego
                  Data wydania: 
                
                
                  
  2022-03-11
                
              
                  Status: 
                
                
                  
  ZAPO
                
              
                  Wydawca: 
                
                
                  
  FNCE
                
              
                  Oprawa: 
                
                
                  
  Twarda
                
              
                  Format: 
                
                
                  
  17,2x24,2
                
              
                  Rok wydania: 
                
                
                  
  2021
                
              
                  Autor: 
                
                
                  
  Opracowanie Zbiorowe
                
              
                  Stron: 
                
                
                  
  362
                
              
                  Wydanie: 
                
                
                  
  1
                
              
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.