-
Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne
![Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne](/images/ck406/160000-161000/Marketing-w-dzialalnosci-gospodarczej-Podrecznik-do-nauki-zawodow-z-branzy-ekonomicznej-Szkoly-ponadgimnazjalne_%5B160493%5D_480.jpg)
![Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne](/images/ck406/160000-161000/Marketing-w-dzialalnosci-gospodarczej-Podrecznik-do-nauki-zawodow-z-branzy-ekonomicznej-Szkoly-ponadgimnazjalne_%5B160493%5D_480.jpg)
56.70
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.408 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302136085 |
EAN | 9788302136085 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Data wydania:
2022-04-11
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Rok wydania:
2015
Autor:
Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Stron:
264
Wydanie:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.