-
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa Tom I
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.276 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302146954 |
EAN | 9788302146954 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
Data wydania:
2022-03-02
Status:
Nowość
Wydawca:
28284
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Rok wydania:
2019
Autor:
Adam Stefański
Stron:
176
Wydanie:
3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.