-
Marketing drakuli jak zarabiać na ludzkich strachach
Symbol:
26.73
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Mało 6 szt. |
Waga | 0.27 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-66142-13-8 |
EAN | 9788366142138 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.
Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Data wydania:
2019-05-08
Status:
JEST
Wydawca:
Studio Emka
Oprawa:
Miękka
Format:
14,3x21
Rok wydania:
2019
Autor:
Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
Stron:
208
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Jan Cichocki
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.