- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
Legendarna obsługa klienta
 
                
              
            Symbol:
              
            
        
      | Wpisz swój e-mail | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Waga | 0.252 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-7746-952-1 | 
| EAN | 9788377469521 | 
      Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson's, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni - pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem - jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
    
  
                  Data wydania: 
                
                
                  
  2016-02-12
                
              
                  Status: 
                
                
                  
  JEST
                
              
                  Wydawca: 
                
                
                  
  MT Biznes
                
              
                  Oprawa: 
                
                
                  
  Miękka
                
              
                  Format: 
                
                
                  
  14,1x21,7
                
              
                  Rok wydania: 
                
                
                  
  2016
                
              
                  Autor: 
                
                
                  
  Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff
                
              
                  Stron: 
                
                
                  
  180
                
              
                  Wydanie: 
                
                
                  
  1
                
              
                  Tłumaczenie: 
                
                
                  
  Marcin Kowalczyk
                
              
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.