• Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych Materiały

20.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.238 kg
ISBN 9788383096537

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

„Kwestionariusz diagnostyczny..." składa się z dwóch części: „Arkusza diagnostycznego" i „Materiałów do badania".
W pierwszej z nich znajdują się szczegółowo opracowane instrukcje, według których przeprowadza się badanie diagnozujące, oraz arkusz odpowiedzi pacjenta (Karta zapisu mowy pacjenta). Arkusz odpowiedzi jest skorelowany z instrukcją.
Do tej części dołączona jest płyta CD, na której znajdują się nagrania dźwięków do badania gnozji słuchowej, oraz przygotowana do wydruku Karta zapisu mowy pacjenta.
Część drugą stanowi materiał graficzny - zbiór 18 załączników zawierających kolorowe ilustracje, zdjęcia oraz materiał werbalny, za pomocą których przeprowadza się diagnozę.

 "Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy..." jest cenną i potrzebną na rynku wydawniczym propozycją tematycznie związaną z diagnostyką komunikacji językowej.
Adresowany jest do logopedów oraz neurologopedów wykonujących diagnozę dwóch podstawowych jednostek zaburzeń komunikacji językowej o etiologii mózgowej - afazji i dysartrii. Można zastosować go w diagnostyce pacjentów dorosłych lub młodzieży. (...)
Proponowany „Kwestionariusz..." skonstruowany jest prawidłowo - odczuć można wieloletnią praktykę w zakresie diagnostycznym Autorów. Należy zaznaczyć, że spośród podobnych pomocy specjalistycznych środowisko logopedów mogło wybierać do tej pory w dawno wydanych, czasem już nieaktualnych pod względem słownictwa, opracowaniach.

Data wydania:
2025-01-28
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia
Oprawa:
Miękka
Format:
20,5x29,2
Rok wydania:
2024
Autor:
Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński
Stron:
64
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.