• Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Brak towaru
26.13
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.584 kg
ISBN 978-83-65424-96-9

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing" i „reklama" same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Data wydania:
2021-02-01
Status:
JEST
Wydawca:
Biblioteka Więzi
Oprawa:
Twarda
Format:
14,8x21,2
Rok wydania:
2021
Autor:
Andrzej Draguła
Stron:
384
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.