-
Jak pokonać osteoporozę i mieć mocne kości przez całe życie
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.178 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-65847-16-4 |
EAN | 9788365847164 |
Kruche kości, problemy z koncentracją, osłabienie zębów, krwiaki na skórze - takie objawy często świadczą o problemach z niedoborem ważnych substancji odżywczych, a być może nawet o początkach bolesnej choroby, jaką jest osteoporoza. W jaki sposób temu przeciwdziałać?
BR>BR>Ana Maria Lajusticia Bergasa, doświadczona chemiczka i dietetyczka, autorka książki Zdumiewające właściwości magnezu, opisuje pierwsze symptomy osteoporozy oraz radzi, jak jej przeciwdziałać. Książka zawiera porady dietetyczne, zalecenia dotyczące spożywania prostych produktów z dokładnie rozpisaną zawartością ważnych składników, takich jak witamina D, wapń, fosfor i kolagen, a także podpowiedzi odnośnie do zmiany trybu życia. Stosowanie się do nich pozwoli nam uchronić się przed osteoporozą lub skutecznie z nią walczyć.BR>BR>To bezcenny poradnik nie tylko dla osób starszych, ale także młodych, u których coraz częściej odnotowywane są pierwsze symptomy choroby.BR>
BR>BR>Ana Maria Lajusticia Bergasa, doświadczona chemiczka i dietetyczka, autorka książki Zdumiewające właściwości magnezu, opisuje pierwsze symptomy osteoporozy oraz radzi, jak jej przeciwdziałać. Książka zawiera porady dietetyczne, zalecenia dotyczące spożywania prostych produktów z dokładnie rozpisaną zawartością ważnych składników, takich jak witamina D, wapń, fosfor i kolagen, a także podpowiedzi odnośnie do zmiany trybu życia. Stosowanie się do nich pozwoli nam uchronić się przed osteoporozą lub skutecznie z nią walczyć.BR>BR>To bezcenny poradnik nie tylko dla osób starszych, ale także młodych, u których coraz częściej odnotowywane są pierwsze symptomy choroby.BR>
Data wydania:
2017-10-19
Status:
JEST
Wydawca:
Esprit
Oprawa:
Miękka
Format:
13x20
Rok wydania:
2017
Stron:
175
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.