• Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Brak towaru
36,82 zł
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7,99 zł
Poczta Polska 7,99 zł
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10,99 zł
Kurier Pocztex 11,99 zł
Kurier Pocztex (Pobranie) 14,99 zł
Dostępność Brak towaru
Waga 0.186 kg
ISBN 978-83-283-9182-6

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Data wydania:
2022-03-30
Status:
Nowość
Wydawca:
One Press
Oprawa:
Miękka
Format:
14x21
Rok wydania:
2022
Autor:
Artur Jabłoński
Stron:
168
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.