-
Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać. 2024
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Średnia dostępność 50 szt. |
Waga | 0.512 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8338-216-6 |
EAN | 9788383382166 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.
Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu
Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review", aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.
Zainspiruje cię, by:
·przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
·włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
·czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
·ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.
·mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.