• Escape book. Przeklęta MEGAświątynia. Minecraft pamiętnik 8 bitowego wojownika. Tom 11

Brak towaru
15.44
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.162 kg
ISBN 978-83-7686-871-4

Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań.

Escape book ,,Przeklęta MEGAświątynia'' oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier - Minecrafta - a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru - Billy'ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie.

Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine'a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz!

Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje!

Data wydania:
2020-03-26
Status:
JEST
Wydawca:
Jaguar
Oprawa:
Miękka
Format:
14x20,5
Rok wydania:
2020
Autor:
Cube Kid,Alain Puyssegur
Stron:
96
Wydanie:
1
Seria:
Minecraft pamiętnik 8 bitowego wojownika
Tłumaczenie:
Stanisław Kroszczyński
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.