• Dyfuzja innowacji

72.98
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 1.315 kg
ISBN 978-83-7982-428-1

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji.
Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również
wśród ekspertów z dziedziny foresightu.

Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość" innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.
Everett M. Rogers

Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne - sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych - blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski

Data wydania:
2024-05-20
Status:
Nowość
Wydawca:
Narodowe centrum kultury
Oprawa:
Twarda
Format:
16x24
Rok wydania:
2024
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Stron:
712
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.