-
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?


Symbol:
38.46
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Waga | 0.176 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-2025-5 |
EAN | 9788328920255 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania?
Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ― i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ― i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Data wydania:
2025-03-20
Status:
Nowość
Wydawca:
One Press
Oprawa:
Miękka
Format:
14x20,8
Rok wydania:
2025
Autor:
Dagmara Kokoszka-Lassota
Stron:
136
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.